CENTRALE TELEFONICZNE
Oferujemy Państwu centrale telefoniczne oraz serwery telekomunikacyjne renomowanych producentów w małej, średniej i dużej pojemności.
Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office łączy w ramach jednego pakietu centralę telefoniczną (PBX) do realizacji usług
głosowych oraz serwery komunikacyjne obsługujące standardy nowej generacji. System (centrala telefoniczna)jest przeznaczony dla
małych i średnich firm, oferując im zaawansowane usługi telefoniczne - zarówno TDM jak i IP, współdzielony,
bezpieczny i szybki dostęp do Internetu, pocztę elektroniczną oraz obsługę sieci LAN. To pierwszy system
e-komunikacji, który pozwala firmom korzystać z zalet konwergencji głosu i danych, unikając jednocześnie
skomplikowanego procesu wdrażania i integracji produktów pochodzących od różnych producentów.
Rozwiązanie to składa się z prekonfigurowanego serwera, umożliwiającego każdemu pracownikowi firmy efektywne korzystanie z komunikacji
głosowej, przesyłania danych, dostępu do Internetu i poczty elektronicznej, co w istotnym stopniu podnosi ich efektywność współpracy z klientami.
Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office to rozwiązanie komunikacyjne nowej generacji, które usprawnia prowadzenie działalności biznesowej i jednocześnie
pozwala zoptymalizować inwestycje IT. Łatwość obsługi centrali telefonicznej Alcatel OmniPCX Office daje małym i średnim firmom możliwość skoncentrowania się
na prowadzeniu podstawowej działalności, eliminując konieczność poświęcania uwagi aspektom technicznym wdrożonego rozwiązania.
Centrale telefoniczne Alcatel OmniPCX Office - Najważniejsze cechy:
- Zintegrowany, a jednocześnie modułowy system udostępniający zaawansowane usługi telefonii tradycyjnej i IP, Internet, pocztę elektroniczną oraz obsługę sieci LAN małym i średnim firmom w ramach pojedynczego, prostego w obsłudze i zarządzaniu systemu.
- Inteligentna i przyjazna dla użytkownika komunikacja głosowa: rozwiązania do zarządzania połączeniami - filtrowanie i dystrybucja rozmów, wbudowana poczta głosowa, osobisty asystent, usługi CTI (computer-telephony integration - integracja telefonii z komputerem), szeroki wybór terminali i interfejsów (analogowe, cyfrowe, IP, DECT i PC Softphone).
- Telefonia IP: głos może być przesyłany przez sieć IP LAN lub WAN, co redukuje w dużym stopniu koszty połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Telefony Alcatel IP-Reflexes mogą być stosowane jednocześnie z telefonami cyfrowymi oferując identyczny poziom usług.
- Zintegrowane komponenty: serwer proxy, cache, IP VPN, poczty elektronicznej, intranetu oraz firewall udostępniają możliwość korzystania z bezpiecznego, w pełni kontrolowanego szybkiego dostępu do Internetu (ISDN, ADSL, linie dzierżawione).
- Wbudowany serwer poczty elektronicznej umożliwia korzystanie z poczty elektronicznej bez konieczności instalacji zewnętrznego, dedykowanego serwera LAN.
- Integracja poczty głosowej i elektronicznej w ramach ujednoliconego systemu wiadomości.
- Obsługa wszystkich standardowych klientów poczty elektronicznej (POP3/IMAP4) oraz możliwość dostępu do wiadomości głosowych i poczty elektronicznej z wykorzystaniem przeglądarki internetowej.
- Zintegrowane rozwiązania i usługi LAN takie, jak: DHCP, DNS, serwer plików, ułatwiające wdrażanie i zarządzanie infrastrukturą sieci danych w firmie.
- Obsługa otwartych technologii i standardów.
- System wykorzystujący środowisko Linuxa.
- Obsługuje wszystkie standardy internetowe oraz komunikacji głosowej i transmisji danych.
Centrale telefoniczne Alcatel OmniPCX Office - Najważniejsze korzyści:
- Specjalnie zaprojektowany dla małych i średnich firm nie posiadających wykwalifikowanych specjalistów IT.
- Optymalizuje inwestycje IT dzięki zastosowaniu konstrukcji "wszystko w jednym" oraz modułowej i skalowalnej architekturze.
- Zmniejsza koszty przez eliminację niepowiązanych ze sobą komponentów pochodzących od różnych dostawców, w konsekwencji redukując wydatki związane z instalacją, integracją, utrzymaniem i szkoleniami.
- Łatwe w obsłudze rozwiązanie z przyjaznym dla użytkownika sposobem korzystania z usług telefonicznych, dostępu do Internetu, e-maila, systemu ujednoliconych wiadomości oraz z jednym interfejsem do administrowania wszystkimi elementami systemu.
- Modułowa, rozszerzalna konstrukcja umożliwiająca sprostanie wymaganiom stawianym przez firmę obecnie i w przyszłości.
- Klienci mogą bez problemu przejść z tradycyjnej telefonii do telefonii IP oraz do konwergencji danych i głosu.
- Rozwiązanie przygotowane na wyzwania przyszłości dzięki wykorzystaniu systemu Linux i obsłudze głównych standardów.
Centrale telefoniczne Alcatel OmniPCX Office - Specyfikacja szczegółowa:
Centrale telefoniczne Alcatel OmniPCX Office - Specyfikacja |
Centrale telefoniczne Alcatel OmniPCX Office - Pojemność |
Rack 1/ Rack 2/ Rack 3 |
Dowolna kombinacja 3 modułów |
Zasilacz z podtrzymaniem |
|
2 slotów/5 slotów/ 8 slotów |
do 24 slotów |
Tak |
|
Centrale telefoniczne Alcatel OmniPCX Office - E-SERVER |
Współdzielony dostęp do Internetu |
- ISDN |
- Zewnętrzny modem ADSL lub router |
Autentykacja |
Liczba użytkowników Internetu |
Firewall |
Proxy/cache |
e-mail serwer |
Liczba skrzynek e-mail |
Pojemność serwera e-mail |
VPN |
|
|
do 128 kbps (2B) |
do 2 MB/s |
PAP/CHAP |
200 |
Filtrowanie IP/NAT |
1,5 Go for web caching |
POP3/SMTP/MIME/ETRN |
200 |
3,5 Gb |
PPTP/IPSec |
|
Centrale telefoniczne Alcatel OmniPCX Office - USŁUGI ORAZ INFRASTRUKURA LAN |
Wbudowany switch LAN |
|
Porty LAN |
Usługi LAN |
|
Ethernet 100 BT |
Auto - sensing 10/100 BT |
do 60 portów |
DHCP/DNS |
|
Centrale telefoniczne Alcatel OmniPCX Office - SERWIS TELEFONICZNY |
Poczta głosowa |
Czas zapisu poczty głosowej |
Automatyczny operator |
Grupy poszukiwawcze |
|
Wiadomości powitalne |
Music on hold |
Języki |
Książka telefoniczna |
ARS (Automatic Route Selection) |
|
od 2 do 8 portów |
do 200 godzin |
2 poziomy/ 10 pozycji na poziom |
Dystrybucja połączeń |
Cykliczna/równoległa/sekwencyjna |
Do 8 |
do 10 min |
Do 4 |
3000 |
500 pozycji |
|
Centrale telefoniczne Alcatel OmniPCX Office - TERMINALE |
Abonenci ogółem |
Abonenci IP |
Abonenci H323 |
|
|
Centrale telefoniczne Alcatel OmniPCX Office - MOBILNOŚĆ |
|
60 (zdalnie zasilanie) |
199 (lokalne zasilanie) |
|
Karty katalogowe:
Opis systemu OmniPCX Enterprise
Integracja z menadżerem kontaktów (PIM)
- Automatyczna synchronizacja z bazą danych menadżera kontaktów;
- "Pop up" kart kontaktów;
- Wywołanie poprzez nazwę przy użyciu bazy danych kontaktów;
- Bezpośrednie wybieranie numeru z karty kontaktu;
- Asystent "pop-up" dla spersonalizowanych skryptów.
Scentralizowany log rozmów
- Lista przychodzących odebranych oraz nie odebranych rozmów razem z identyfikacją kontaktu, datą i czasem połączenia oraz długością rozmowy;
- Inicjacja rozmowy po dwukrotnym kliknięciu na numer, a w karcie kontaktu po jednokrotnym;
- Nawet jeśli użytkownika nie ma przy stanowisku pracy, wszystkie rozmowy przychodzące są rejestrowane (pakiety PIMphony Pro lub Team zainstalowane w sieci).
Dowolny rodzaj aparatu telefonicznego
Podstawową zaletą PIMphony jest jego architektura. Ponieważ nie ma bezpośredniego połączenia pomiędzy aparatem telefonicznym a komputerem PC, PIMphony może być połączony z każdym rodzajem telefonu (DECT, Reflexes, Analog) lub może pracować bez żadnego aparatu (pakiet IP PIMphony).
Wizualna skrzynka poczty głosowej
Wizualna skrzynka oferuje pełny zestaw funkcji:
- Czytanie i usuwanie komunikatów;
- Przejście do następnego/poprzedniego komunikatu;
- Przesłanie komunikatu do jednego lub wielu użytkowników wraz z komentarzem jeśli jest to konieczne;
- "Pop-up" karty kontaktu związanego z danym komunikatem (jeśli nadawca jest uwzględniony w bazie danych kontaktów).
Wydajność indywidualna
PIMphony podnosi osobistą wydajność pracowników pozwalając im na zaoszczędzenie czasu oraz uniknięcie wybierania błędnych numerów telefonów dzięki usłudze: wybór przez nazwę, "przenieś i upuść" numeru telefonu, itd.
Wydajność grupowa
PIMphony ułatwia zarządzanie pracą grup roboczych poprzez informowanie o statusie telefonu każdego z członków w czasie rzeczywistym. Uniknięcie błędów transferu rozmów możliwe jest dzięki zastosowaniu ulepszonych okien Asystenta i Nadzorcy z pakietu PIMphony Team.
Ułatwiony dostęp do komunikatów
PIMphony ułatwia dostęp do istotnych informacji przedstawiając je w oknie "wiadomości przychodzące". Komunikaty głosowe mogą być z łatwością obsługiwane w nowej skrzynce pocztowej (Visual Mailbox). Jednorodna komunikacja z Microsoft Outlook pozwala użytkownikom na jednoczesny dostęp do komunikatów głosowych, e-maili oraz faksów.
Rozbudowana komunikacja z klientem
PIMphony wzbogaca relację przedsiębiorstwa z klientami oferując dostęp do dużo większych baz danych kontaktów niż systemowa książka telefoniczna. PIMphony może zostać zintegrowany z Microsoft Outlook, GoldMine, Act! oraz Microsoft Access. Funkcja zapisu informacji o połączeniach pozwala na kontrolowanie przeprowadzonych i nie odebranych rozmów.
Pełny zestaw funkcji telefonicznych na PC
- Zarządzanie rozmowami przychodzącymi i wychodzącymi;
- Zawieszanie połączenia;
- Zarządzanie kilkoma połączeniami (do 8 linii);
- Klawisze wybierania bezpośredniego;
- Wywołanie poprzez nazwę;
- Powtórne wybieranie numeru.
Jednorodna komunikacja
- Integracja e-maili, poczty głosowej oraz faksów (w zależności od poziomu usług ISP) w jednym oknie Microsoft Outlook
- Komunikaty głosowe oznaczone specjalną ikoną, zarządzane jak e-maile z załącznikiem w formacie .WAV
- Taki sam poziom wyświetlanych informacji: data i czas, nazwisko nadawcy (jeśli nadawca jest uwzględniony w bazie danych kontaktów) lub numer telefonu.
Okno nadzoru (BLF)
- Użytkownik może zdefiniować grupy nadzoru (grupy robocze lub usługi) w przedsiębiorstwie;
- Status (dzwoni, przeniesienie,...) dla każdej osoby, którą użytkownik umieści w grupie roboczej.
Okno asystenta
- Do 8 połączeń przychodzących, z alarmami ustawianymi dla czasów oczekiwania;
- Wyświetlanie listy preferowanych rozmówców dla obecnego abonenta, lub listy współpracowników wywoływanego abonenta;
- Statystyka.
Karty katalogowe:
Opis systemu OmniPCX Office
Architektura systemu OmniPCX Office
Aparaty systemowe z serii "9"
Aparaty VoIP z serii "8"