CENTRALE TELEFONICZNE
Oferujemy Państwu centrale telefoniczne oraz serwery telekomunikacyjne renomowanych producentów w małej, średniej i dużej pojemności.
Abonenckie cyfrowe centrale telefoniczne Platan OPTIMA sa kontynuacją doskonale przyjętej przez rynek centrali telefonicznej Sigma. Charakteryzuje ją otwartość na współpracę z oprogramowaniem i urządzeniami zewnętrznymi, sprawna i skuteczna komunikacja oraz zastosowanie najnowszych światowych technologii.
Centrale telefoniczne Optima adresowane są do firm i instytucji liczących od kilkudziesięciu do ponad 100 użytkowników. Oferuje nowoczesną komunikację telefoniczną i ułatwia sprawną obsługę klientów, dzięki takim możliwościom jak: zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa, wielopoziomowy system zapowiedzi - Infolinie oraz system Platan CTI, a także możliwość stosowania wielu modeli telefonów, w tym cyfrowych aparatów systemowych. Jest optymalnym wyborem dla odbiorców poszukujących niedrogich, a komfortowych i technicznie zaawansowanych rozwiązań.
Konfiguracja - Centrale telefoniczne Optima
Wyposażenia miejskie
- do 16 linii analogowych
- do 24 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
- do 2 wyposażeń ISDN PRA (30B+D)
Wyposażenia wewnętrzne
- do 128 linii analogowych
- do 24 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
- do 32 portów dla aparatów systemowych i/lub konsol
*uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny
Centrale Optima i Optima Rack
Integracja z sieciami IP - Centrale telefoniczne Optima
- współpraca z oprogramowaniem Platan CTI , również poprzez kartę LAN
- otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center i CRM oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
- zarządzanie przez programowy modem, USB , RS-232 lub przez kartę LAN centrali
- możliwość zabudowy w szafie stojącej 19" (wersja RACK)
Call center w centrali - Centrale telefoniczne Optima
- INFOLINIE - system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR ( Interactive Voice Response - Ineraktywna Obsługa Głosowa)
- grupy agentów obsługujących ruch przychodzący wg zadanych kryteriów (równomierna dystrybucja ruchu - UCD, połączenia wg specjalizacji na podstawie zidentyfikowanego numeru - ACD)
- pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych
- zintegrowana wewnętrzna, 16-kanałowa Poczta Głosowa
- współpraca z rejestratorami rozmów , systemami pagerów
System redukcji kosztów - Centrale telefoniczne Optima
Wymiary centrali OPTIMA
Obudowa standardowa
wysokość |
szerokość |
głębokość |
masa |
810 mm |
480 mm |
200 mm |
38 kg |
Obudowa RACK (do szaf 19")
wysokość |
głębokość |
masa |
176 mm (4U)* |
440 mm |
20 kg |
* oraz do 7 patchpaneli RJ-45 o wysokości 1U każdy
Zobacz folder